Galen utomlands ?

Var nyss inne på Facebook och glodde på bilder, och märkte att alltid så är det bilderna från när folk varit utomlands som är de galnaste, varför ?
Det verkar som om folk inte kan bli cp körda i huet utan att lämna landet, tråkigt men sant.
Så då måste mitt hus ligga utanför sveriges gränser dårå ? För med allt shit och alla minne jag har från mina ensama helger hemma med grabbarna så måste det vara så.
Vi har haft förfest, krög, efterfest - meningslösa fyllor och tid som slagits ihjäl.
Vi har fan stekt vår egen spya, vi har deckat överallt där det finns plats och ligga och jag har lagt min kuk i ett korvbröd med ketchup och senap ovanpå och frågat Jimmy om han vill äta det.
Vi har slagit varann med hammare i huvudet ( vi hade hjälm och det finns på youtube),
Vi har jagat varann med yxor, Sprunigt nakna i snön, knullat snögubbar - You name it, We done it :P
"Det är fan för mycket att minnas så om någon  kommer på något mer sjukt minne så skriv fan de i komentarer" :D

Haha,nu började jag sakna det också bara för det, för det blir ju inte så många helger nu längre.
För er som inte vet så var jag ensam hemma varannan helg efter mina föräldrar skilts pga. att min fassa skaffade flickvän i småland så han körde upp där varannan helg, men nu bor hon där ju så =/    trååk...
- Kan iaf lova er att om jag är ensam hemma snart igen så fan - Ingen ska ut från huset levandes :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0