Homosexuall Homosapiens

Jag förstår inte att jag kan vara så dum i huvudet att jag faktiskt är hetrosexuell.
Helt ärligt asså, och vet att ni alla kommer tycka jag är dum i huvudet som skriver detta men det skiter jag fullständigt i, men jag tror helt ärligt att det är homosexuallitet som gäller,att det är naturens gång, eller iallafall något som vi borde vara smarta nog att ha förstått vid det här laget ?
Människan utvecklas hela tiden, och vår förståelse ökar - vi bygger hus, bilar, ja vi gör allt för att vi ska leva bättre.
Om något är fel,så lagar vi människor det.

Men varför i helvete är vi fortfarande tillsammans med tjejer då för !?
Jag tror att det är mer än 50 % av alla män är världen som kommer hem från jobb och bara känner liksom " håll käften kärring och låt mig kolla tv, gå och gör mat eller något ", men ändå så envisas vi att bo tillsammans med dem.
- nä men en lösning på detta är ju att ha en brud vid sidan av liksom, så slipper du ju gnälltanten för den kvarten du är hos henne istället.
Ja men det är ju verkligen lösningen också va, att när man inte orkar ha en brud så ska man ha två helt plötsligt ?
Hela saken är bara ologiskt.

Tänk på dom dagarna när ni softar med er bästa polare, ni bara hänger,snackar skit och glor film, eller krögar med resten av gänget. Tänk att ha det så varje dag? Hade det inte varit fuccing underbart?
Till och med jag som hatar att festa med den jag är tillsammans med hade tyckt detta hade varit underbart, liksom - vem fan ska ragga på min kille ? Och varför ska han vara svartsjuk på att jag står och snackar med någon? Exakt !
Jag tror helt ärligt alltså att det är bögarna som är så smarta, så dom har insett att livet inte går ut på brudar och bekymmer.
Jag tror att Homofobi bygger på okunnighet och jävla massa grupptryck, nästan så att det har blivit mode att hata bögar.
Preics som att folk är rädda för att bli smittade av deras logik och smarthet för att sedan bli hatade av resten av världen.
Nä, nog bäst att hålla sig ifrån de jävla fikusarna ( "EXTREM SARKASM", )

Däremot så är jag liiiiiiiiiite tveksam till sexet... Jag tror att om jag skulle varit bög så hade det varit ett sexlöst förhållande. Eller iallafall ingen bajspackning ! Men annars är det väl klart man hade kunnat kramas, mysa lita och kanske en puss på julafton eller andra större högtider ( Namsdagar  och kristihimmelfärdsdag är inga högtider ).

Äh shit, blir deprimerad bara jag tänker på att man träffar brudar "/
- Brudar är typ som dagens I-lands problem.

Ja,ni får ha det så bra iallafall och tänk nu över det innan ni drar ut och raggar ikv.
Ha de

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, du e fan sjuk...

2008-10-17 @ 19:51:56
Postat av: The HansonSisters

Den enda anledningen till att ni tänker så eller har en brud att knulla vid sidan om är att ni får knulla för lite mer er fru.

Så om alla brudar kunde släppa till lite mer så skulle ju de vara bättre... men de är ju ingen anledning till å bli bög om man inte är kåt på killar eller hur?

2008-10-21 @ 20:23:31
URL: http://hansonsisters.blogg.se/
Postat av: catti

känner fan ingen sjukara människa än dig :p

du är bara för mkt, haha

2008-10-21 @ 22:05:13
Postat av: Sofie

Du tjejer tycker det samma om er, att det hade varit skönt att va utan er. Inget illa menat, men är samma sak från vår sida :p

2008-10-22 @ 13:22:21
URL: http://intesomnii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0