Saknar livet ?

Det är ändå sjukt när man tänker över det, när man tänker att allt var bättre förr.
Det kvittar nästan vad det handlar om,men allt var skönare förr - och jag saknar det.
Sjukt tanke ändå, jag är bara 19 år och redan börjar jag sakna det som varit innan...(?)
Trodde inte man började med sånt förens man var typ...öhm, 80 ?
Men ändå så gör jag det, och vissa saker mer än andra; Något som jag faktiskt saknar är alla Veckor, dagar,
timmar, minuter och sekunder som jag och Wille slog ihjäl i Kävlinge när Alex bodde där. Så fort det var helg
så blev man körd till häljarp och sen tåget till Kävlinge. Sköna tider !
Jag saknar även grundskolan, som fan "/  Med tanke på att skolan snart är över även för min del så känns det som om jag kommer sitta någonstans om två - tre år , och även sakna det som är nu. 
Något som jag ofta undrar över är om det bara är jag, eller om personerna från den tiden också går bakåt i huvudet så... nä, förmodligen bara jag.
Jag tror faktiskt det kvittar vad man tänker på och funderar över, allt var bättre förr - för då visste man iaf vart man var påväg och vart man hamnade, eller så är det bara så det känns just nu - För jag har ingen aning om vart jag är påväg, även om det känns så emellanåt.

Ha de !

Kommentarer
Postat av: Pauline

jag saknar alla kvällarna med er. vi hade sjukt roligt alltid.

2008-10-17 @ 15:45:19
URL: http://paaauliine.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja det hade vi verkligen..

2008-10-22 @ 10:00:19
URL: http://sapelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0