Like a broken soul-missile, penetrating every corner of my mind..

" Är det egentligen sorligt, eller känns det bara sorligt för att det inte är det ? "
Okej, här skrev man just ett lagom långt, ganska medelviktigt meddelande på msn, och tror ni det går att skicka ? nej...
Och egentligen så pallar jag inte skicka sms, även om jag kunde - men jag vet ej, det känns...för personligt, eller påträngande kanske är rätt ord ? skit samma, Esc är redan nertryckt.

Utöver detta så är faktiskt allt redigt chill, även om hon faktikst ringde igår och gav mig anfall i luren..liksom när ska människan lära sig att lyssna? ÅH!? Och även om jag måste gå upp ur en varm säng varje morgon, så är det bara två dagar kvar ( med denna inräknad ) och sen är det lov, ett helt jävla lov att sova bort :D skönt !
Och sen tillbaks till skolan, där det är evigt chillande, rediiiiit gött äre :D
Även om det är sista året...och jag har ngra streck som måste jobbas upp.. Äh,vem fan försöker jag lura, jag kommer inte ta studenten i år.
Men om jag nu skulle råka lyckas, av rent misstag då såklart - så får ni gratulera mig extra mycket,för jag förtjänar det..
Rättare sagt, jag förtjänar en miljon kronor, ett hus vid stranden, en fin bil och ett års förbruk av Bolognese + ananas och vitlökssås bredvid från San Marino ( eller Rhodos ) . Men med tanke på att jag inte har ett körkort än ( och även om Pelle tjatar och hoppas så känns det som om det kommer ta ett bra tag till ) och ett helt år med bara pizza och Coca cola för en miljon kommer göra mig ganska så tjock, så har jag bara huset kvar om ett år, för bilen kan vi som sagt glömma, för liksom hur ofta är det någon som väger 136 kilo som tar körkort ? Kommer fan vara glad ens om ja kan komma in i bilden för att lyssna på radio. Och kan en fet,arbetslös man i eget hus vid stranden få några brudar ? Ja kanske,men fan inga smala och snygga, kanske mulliga och söta som bäst men ändå. Och varför skulle jag vilja ha ett hus vid standen egentligen, jag hatar fan att bada i havet !?
Äh,ge mig en båt ist, så jag bara kan ligga ute på havet med någon och knäcka en bira i solen.. Livet.

Nä men för en stund just nu så har jag en konstig känsla av att allt kommer att lösa sig,eller det mesta iallafall.
Det återstår att se, men vad det än är för känsla, så är det obehagligt för jag är inte ett dugg van vid den.

Ha det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0