Ernst billgrens Invalida runkprojekt.

Bara en tanke:


Har ni någon gång önskat något så mycket så att man faktiskt tror att om det nu finns någon högre makt såsom Gud, Jesus, den heliga anden från aladdin, Buddah eller Selma lagerlöf, att någon av dem borde höra det.
Men det verkar faktiskt som att även om du önskar så högt att resten av skåne och danmark hör det, plus de små obetydliga 6 personerna som faktiskt bor på ven ( vad är ert problem egentligen? Vill ni bo på en Ö så gör det inte i sverige, då kan ni lika bra bo i Kågeröd ju, som ni säkert gjorde från början ) så hör ingen högre makt en... Så högt kan de väl inte vara till himlen ?! Eller är det verkligen bättre täckning i kyrkan?
Man tycker ju faktiskt att gud iallafall borde ha täckning i 89 % av världen ( utanför kyrkorna ) för att få kalla sig för "högre makt".
Och något som faktiskt är ännu värre är att om gud nu har bredband och läser detta, så kommer han bli så jävla självgod för att en liten, liten del av mig faktiskt tror att han finns.. Även om jag bara tror det när saker går fel.
Och nu när jag skyller på gud så kan jag lika bra anklaga gud för att han har gjort sovandet så jävla skönt just på morgonen. Om han inte hade gjort det så hade ja kanske kommit till skolan i tid.. Jag kanske till och med hade gått till skolan^^

Ha de iallafall,
och hälsa gud från mig om han ringer !


Kommentarer
Postat av: Patricia

Jag tror nog mer på Selma Lagerlöf än jesus !

2009-01-25 @ 22:48:44
URL: http://patricialjohansson.blogg.se/
Postat av: Madelele

Bara en (öerhört jävla klockren) tanka, skit bra skrivet!

Saknade bara utveckling till Selma Lagerlöf som en motspelar till Jesus. Hur hittar man bäst täckning till henne mån tro . . .

2009-11-10 @ 12:52:46
URL: http://vicktigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0