Fun with Dick and Lina.

Jag har lagt märke till att rätt ofta när jag är med Lina så ifrågasätter jag mig mentala hälsa. Ta inte detta fel, för vi har alltid skit roligt tsm, men jag tror inte jag kan bli sjukare än jag är när jag är med Lina, både på bra och dåliga sätt. Bra för att vi inte bryr oss,men kanske lite dåligt för att resten av världen inte ser de lika roligt som vi gör de. Eller jo, det finns ju även en del som delar denna sjuka humorn, ett bra exempel på detta är ju Fru Gadd, som messade mig och skrev " Gott nytt år, Herr Finger-I-Röven" =P Tro mig,om ni visste historien som hon syftar på så hade ni nog förmodligen stängt ner denna sidan och skakat på huvudet, eller skrattat så mycket att ni ramlade av stolen - det är bara en fråga om humor som sagt, allt är ju relativt.
Så sent som idag så torkade jag mig i röven med en bit papper och hotade Lina med att köra upp det i huvudet på henne om hon inte slutade vara så kaxig, och det är ju bara början på våra små sjuka saker vi har för oss.
Men ja, jag klagar inte, tvärtom - jag hoppas att detta aldrig tar slut. Och hoppas dock inte heller att våra små perversa lekar i sänghalmen slutar ! Haha,men om jag känner Lina eller mig tillräkligt så kan jag lova er att de inte gör de.

Ha de!
- and get laid, motherfuckerz !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0