The Coma Theory

Det fanns en tid för inte så värst längesedan när jag somnade vid 12 - 1 tiden varje natt, men sen fanns det ju dock även en tid före det där jag somnade 4-5 tiden, om jag nu ens somnade. Hur som helst så verkar jag vara tillbaks på mitt 4-5 schema, då det verkar helt omöjligt att somna. Så inatt låg jag helt enkelt och kollade på Fearless tills typ 2-3 tiden, och sen efter de så la jag mig ner och kunde inte sluta tänka på de mest konstiga saker.
En tanke som faktiskt brukar hålla mig uppe emellanåt (inatt var inget undantag) är min "koma-teori", Och den går mest ut på att allt som finns runt omkring mig är en dröm.
Liksom tänk efter nu, alla har ju slagit  huvudet någon gång när man var mindre, och antingen så låg man kvar och grät ett tag,eller så skuttade man vidare. Men tänk nu om du faktiskt inte skuttade vidare, utan vaknade aldrig. Så allt  som har hänt sedan typ du var 11, det har aldrig hänt. Tänk dig den dagen du vaknar på sjukhuset du ligger på, och inser att de personerna du älskar, alla händelser som du alltid kommer minnas, att inget av det existerar.
Och det är klart man kan tänka att man hade märkt om allting var en dröm, för drömmar är ju för de mesta helt konstiga, men hade man verkligen märkt det? När man sover så kvittar de faktiskt hur konstigt man drömmer, man vet ändå inte att det var en dröm förens man vaknat,och även då ibland så kan man vara rätt så osäker.
Bara tänk över det och erkänn att även era liv kan kännas lite allt för overkliga och påhittade ibland.

Ha de !
Och dröm sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0