The one with that first,

När man väl har börjat träffa någon speciell så är livet fullt av en massa "första". Första kyssen, första natten tillsammans, den första helgen tillsammans. Och på de sättet så är nog mitt och Linas förhållande speciellt.
Det är ju klart att man saknar de tillfällena, eller hur? De flesta man frågar säger att just början på förhållandet är det bästa, hela spänningen och det.. Jag och Lina har haft två "början".

Den första var vår/sommaren 07 när vi lärde känna varandra, och det är en sommar som jag alltid kommer minnas.
Jag kommer alltid minnas den första kyssen, som faktiskt började med att Lina ville leka vampyr ;P Jag kommer alltid minnas första natten tillsammans, som innehöll kladdkaka med spindelnät i, lite Spider-man 2 och den speciella känslan av att faktiskt somna bredvid någon, vilket jag vid det tillfället inte hade gjort på väldigt länge, så som ni nog förstår så var allt det väldigt speciellt.

Den andra gången riktiga gången (och jag säger riktiga gången för att det har varit en hel del emellan dessa två tillfällena med) var nu i slutet på 08, i oktober. Och precis som förra gången så kommer jag ihåg de flesta av de "första", och jag saknar dem lika mycket nu, som jag gjorde med de andra då.. Ärligt så saknar jag nog begge två faktiskt.
Om jag inte har helt fel för mig, så inträffade nog vår "andra första" kyss också på andra träffen den här gången, den "andra första" natten med. Och om jag ska vara ärlig just nu så tror jag att jag kommer få lägga dessa stunderna på minnet, för om allt går som jag hoppas på, så kommer dessa gångerna vara mina sista första.

Saken är nog den att även om det har hänt en massa dåligt emellan sommaren 2007 och vintern 2008 som jag ångrar..Så måste man tänka på hur speciella de första gångerna är, och att riktigt bra saker tål att upplevas mer än en gång. Det kanske inte är mycket till tröst, men man kan ju inte göra mycket annat än att komma ihåg de riktigt bra sakerna, och blicka framåt.

Ha de!
Och ha en bra första,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0